Samuel Yngvesson

Jag har en pojkvän, han är lite speciell. Det är inte så att han är som andra, det är något annorlunda med honom. Något underligt som inte går att beskriva. Han gör massa konstiga saker, han säger så märkliga ord. Jag förstår det inte riktigt, jag har aldrig träffat någon liknande. Han skiljer sig lixom från mängden, han gör allt på annat sätt. Han är lite knepig, för det blir så konstigt när jag försöker komma på vad som är så besynnerligt med honom.

Jag är kär i honom. Han gör så att jag inte kan tänka klart. När han står framför mig kan jag inte koncentrera mig på något annat. Det är omöjligt att inte trycka sig in i hans armar. Jag vill bara vara nära honom, hela tiden! För när han inte är hos mig saknar jag honom! Han har gjort mig konstig, det går inte att prata om något annat för det är alltid honom jag tänker på! Han säger alltid rätt saker, men jag kan verkligen inte förstå innerbörden!! Jag kan bara koncentrera mig på att hålla hjärtat inuti min kropp, de känns som de slår så hårt att jag ska tappa det, varje gång han ser på mej! Jag är kär i dej Samuel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0