Och de behövs just nu ...

Dagens upplevels: Olivia hade kjol på sej!!! :D



Först va de NO nationella prov i 3 och en halv timma. Sedan engelska lektion och sedan FN konferens! haha ganska chill dag tycker jag .. :)  Men just nu är jag så sjuuukt seg! Jag vill egentligen bara gå och lägga mej! Men ikväll ska jag ändå till kyrkan. Jag skippar själva kyrkgrejen och åker dit efteråt - orkar inte!! :P
MEN, jag längrar till imon, för då ska jag äntligen till gymmet! Jag behöver verkligen skringa o träna o svettas (:P) nu!! Jag bara vill springa, de är typ allt jag har kunnat tänka på idag! Springa - tankarna försvinner!!
..och de behövs just nu ....



Sofia är sööööt! <3 Även fast inte alla tycker de på samma sett som jag ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahaha vad snackar du om :d puss på dig <3

2010-05-05 @ 23:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0