En soooolig dag :D

Jag mår så bra just nu!! Det finns nästan inget som kan göra mig så lugn och lycklig som shopping!! ;)  Idag har jag varit med mamma och pappa i kungsbacka hela dagen. Jag är nöjd kan man säga ... :D  Ett par vita jätte snygga shorts och TVÅ par skor :D  Ett par vardagssommar skor och ett par till balen, avslutingen och dopet, som jag ska på i Juni. Dom är så sjukt snygga (alla tre sakerna :P) och dom sista skorna är faktiskt sköna :D

Igår var jag med adam hela dagen och badade för första gången i år!! (ganska kallt måste jag säga! :P)
Sedan åt han här och sedan åkte vi till Vickan och träffade massa folk! De va en riktigt trevlig dag och Kväll! :D<3



Vita jeans shorts .från Kappahl - 249:-




Skorna är från Scorett outlet på Freeport (Åk dit!!!!!!)
250:-
resp. 700:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0