Te pierdes en algo maravilloso, yo!

Vad är detta?! Denna boken släpptes för ett halvår sedan och ingen har informerat mig!! FERNANDO TORRES HAR SKRIVIT EN SJÄLVBIOGRAFI, OCH JAG VISSTE DE INTE!! Nu är den dock beställd och kommer typ i början av nästa vecka. Skam på mig att jag inte visste detta! Tänk om GUD kunde fixa så jag får träffa honom.... (a)



Nu vågade jag titta på bilderna för första gången...
Och en bild säger mer än tusen ord...
 
Dottern föddes i Juli 2009, och hon heter Nora. (Detta är ändå inte bilden där han ser mest lycklig ut..) Det är bara att inse. Han är gift, har en dotter och är typ lycklig. Jag kommer aldrig att få honom ... Men de är ju kul för honom att han är lycklig :) .........  :'(
...hans fru har i allafall ett fult namn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0