Vi kör på de!

ChaCha bloggen!!!! ;)
Dagens dag, började jäkligt segt, med en tupplur i soffan under håltimman. Jag, Olivia och Sofia kör på de! Hihi... Men efter de blev dagen bara bra. Det har varit en dag med bra humör och god stämning :)  De som har stört är dock träningsvärken. Jag har den värsta träningsverken jag någonsin har haft! Framför allt vaderna, men även låren, verker och gör ont! Men man ska inte klaga, de kunde faktiskt varit värre... typ.
Ikväll ska jag till kyrkan! <3

Hoppas ni har haft en underbar dag?
Om jag inte minns fel så kommer Sandra hem från Thailand idag? <3


Mörkblå tunika - Gina Tricot
Lack tights -  -II-
Väst - "Pull and Beer" i Barcelona


My och Sofia, ville inte vara med... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0