Jag tippar

Här är min lista inför ikväll, Melodifestivalen finalen 2010

Jag tror:
1. Salem al Fakir - Keep on walking
2. Anna Bergendahl - This is my life
3. Erik Saade - Manboy
4. Timotej - Kom
5. Darin - Out of my life
6. Ola - Unstoppeble
7. Peter Jöback - Halo
8. Jessica Andersson - I did it for love
9. Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar
10. Andreas Johnsson - We can work it out

Jag tycker:
1. Anna Bergendahl - This is my life
2. Salem al Fakir - Keep on walking
3. Ola - Unstoppeble
4. Erik Saade - Manboy
5. Darin - Out of my life
6. Timotej - Kom
7. Peter Jöback - Halo
8. Jessica Andersson - I did it for love
9. Andreas Johnsson - We can work it out
10. Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0