Jag diggar dej!

Min dag har faktiskt var ganska bra för en gångs skull! Dels tror jag att det beror på att jag kom på en anledning att slippa gå på No:n, men dels också för att jag träffade småbarnen igen. Jag gillar inte små irriterande ungar vanligen men de finns några som bara är så undebara! Dom går i 4an och är framförallt 2 st. Wille och Lukas (a) Jag ska "ha selle" med Wille när jag blir stor...! <3 (Jag tänkte skriva gifta mig med men ja ongra mej)
Grattis till 4B som vann popday idag, men låten som jag o Sofia har gått o sjungt på hela dagen efter de! :D
Nu kanske jag borde plugga lite. Jag har lovat Jenny att i allafall försöka få mer än G på provet, så jag kanske borde iallafall kolla igenom boken lite? De är mot min natur, men någon gång måste ju vara den första :)
Ikväll ska jag i allafall till ungdomscaféet. De kan inte ens ett No prov stoppa mej ifrån!!
Puss&Kram!

Du är de sötaste som finns
Du är den finaste jag vet
Du har allt dedär som alla önskar sig
Jag diggar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0