I´m BACK!

Efter ganska lång paus, i hela livet, känns de nu som jag är beredd att börja om igen! :D  De känns as gött för tillfället, jag har precis varit o tränat med Sofia..! Den senaste tiden har mkt hänt. Det är nytt år... Två underbara resor!
Men som de flesta säkert vet så har ändå den senaste tiden varit jobbig.. Jag är inte ensam om sorgen men de gör inte de hela lättare att ta. Men att gå igenom de själv hade jag inte klarat, så jag är oerhört tacksam för att jag har mina underbara vänner!! <3
Rasmus dog, 28 januari 2010. Han ville de.. Jag saknar honom varje dag och de kommer jag alltid att göra, så kommer de att vara. Men jag har kommit fram till att jag ska leva mitt liv och göra de så bra som möjligt! Jag tror på att han ser oss och jag ska uppnå den lyckan han aldrig fick. Men jag ska ge den lyckan till honom!

Under denna perioden har jag startat en annan blogg (http://endlessmind.blogg.se) där skriver jag bara tankar, och den är på engelska. Men jag kommer att starta upp denna bloggen igen, sakta med säkert. Hoppas ni gillar de? :D

Lite pepp låtar kommer snart att dyka upp här... :D


Fotopromenad vintern 2010
Foto: Sofia Dellve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0