Godnatt

Ibland är de svårt att vara i mitt eget rum, för här finns minnen med dig. Ibland är det svårt att se din syster, för ni är så lika. Ibland är det svårt att titta på bilder, för då minns jag allt jag älskade hos dig. Ibland är det svårt att se mig själv i spegel, för då minns jag allt du sa att du gillade. Ibland är det svårt att blunda, för jag kan inte höra dina andetag. Ibland är det svårt att vara bland folk, för det är alltid någon som har samma parfym som du. Ibland är det svårt att se stjärnorna, för då minns jag vad du längtade efter. Ibland är det svårt att vara vaken, för då saknar jag dig. Ibland är det svårt att leva, för då är jag utan dig.

Plötsligt en dag var allt förändrat. Plötsligt en dag så fanns du inte mer.
Jag kommer få lära mig att minnas dig, för de är det värsta med allt. -Jag kommer aldrig få prata med dig, skratta med dig, känna din lukt eller få kyssa dig igen. Att tvingas att bara minnas, de är det svåraste av allt.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman finns alltid för dig<3 vi har inte känt varandra längre men ställer upp för dig<3 bara att ringa eller sms vilken tid på dygnet som helst<3

2010-03-03 @ 23:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0