Delicepruttium

Det är först när du tillåter dig själv att ibland vara ledsen, som du kan vara glad.

Igår natt var en jobbig en... Men det är alltid jobbigast morgonen efteråt. När man vaknar efter att ha gråtit sig till sömns och gråtit i sömnen hela natten. Att gå upp den morgonen är alltid svårt och jag kände mig helt tom och meningslös imorse. Men efter några timmar i skolan, började jag vakna upp igen..
Tack Sofia, för att du, trotts min sten hårda fasad lyckades ta dig in lite. Tack för att du säger precis rätt saker. Även fast jag inte visar de så hjälpte du mig mycket idag!

Förutom de så finns det inte så mycket att säga om idag.. -Jag är tillbaka i mina gamla banor, med andra ord så HATAR jag No igen. Jag förstår inte varför jag ska veta att alfapartiklar delar sig när de kommer i kontakt med helium och ändrar dess atomnummer till 3 istället för 2 och att den då kallas delicepruttium som är farligt och kan ge dig cancer i lilltån!! Jenny du är en bra lärare och försöker, men det här är bara bullshit!!

Nu ska jag titta på film! Antingen så blir det nån svensk tonårsfilm eller så sattsar jag på "La Zona" ...
Snart kommer (massor av) filmresensioner från de många senaste filmerna! :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

<3 anytime :*

2010-03-04 @ 20:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0