Cake bake!

Vi har bakade tårta på hemkunskapen!! :D  De va jätte roligt och man kan ju säga att jag är mätt .... :) Även fast min o Calles tårta va snyggast så vann vi inte "vackraste tårtan" - jävla demokrati! ;)


?

Hehe vi tänkte att den skulle stelna fortare om vi ställde den i snön en stund... Bara så ni vet så tältar småbarnen just nu på toa! hahahaha (sofia ser söt ut!)

Calle blundar och jag ser efterblivien ut, men fan va bra vi är på o baka tårta!!

SNYGGASTE EVER!?! ;)


Alla tävlande tårtorna ...

Denna vann "vackraste tårtan" ... rätt beslut?

Kommentarer
Postat av: Sofia

söt vettefan ;D tjejen brevid mig är sötare.



eran tårta var så jävla god :( buhu

2010-03-20 @ 13:27:31
URL: http://snoowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0