Alis volat propriis

Jag är oslagbar! Just nu känner jag mig bäst i världen! (a)
Jag vet inte varför men jag är självsäker och jag mår faktiskt ganska bra..! De känns underbart, och oväntat. Det känns som att jag nu faktiskt är den personen som jag alltid velat vara.
Alis volat propriis - hon flyger med egna vingar
De två låtarna som jag la upp här igår har peppat mig riktigt mkt! De kanske är en liten anledning till mitt nu plötsligt goda humör..?

Natalie keeps coming back for more and she’s out of control
Woah-oh-oh!
And she’s taking on an ever so contagious road
Natalie keeps coming back from the dead again
She’s a little bit too much even for my friend
She’s just so unstoppable
- Spotlight’s on, Natalie returns
Four, three, two, one and she’s on the end
Can’t stop her, impossible



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0