Utholmen <3

Idag har varit sista dagen med klassen ..... Imorgon är det i stort sett bara städning och på Torsdag är det avslutning. Det är helt sjukt egentligen ... Snart är det slut. Vi kommer inte träffas varje dag från och med torsdag .. Det känns helt sjukt faktsikt. Jag kommer verkligen sakna världens Dummaste 9or!! <3

Lärarna hade gjort en "märklig" poängpromenad där vi själva fick bestämma svaren, min fråga var "Vem är surast: NathalieW, Sofia, NathalieS. Den som åt upp en citron snabbast skulle vi tävla om ... hehe, jag vann (a) JAG ÄR SURAST!! :D


Vem är vigast?

Vem doppar först?

Vilka klämmer hårdast?




hahah världens sjukaste lek!!
- Den som kunde skjuta ett geléhallon längst, med näsan!! Hahah helvete va vi skrattade!!

<3

Kommentarer
Postat av: Lilablommig

hej! sånna lekar är kul!

Hur gick "Vem är vigast?" och "Vilka klämmer hårdast?" till? Är på jakt efter fler idéer till sån här tipspromenad :)

2010-06-21 @ 21:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0