Inte nånting alls

Det finns dagar när jag bara vill:
Dricka mig full på kaffe
Hoppa från en basketkorg och bryta foten
Raka av mitt hår
Rulla mig i lera tsm med massa grisar
Hissa upp någon i en flaggstång
Dansa bugg vid kyrkan och komma hem för sent
Blanda knark på hemkunskapen

Men idag känner jag inte för någonting



Hör du sången dom spelar på radion?
Varje ord verkar handla om dej
Om hur du knackar på mitt i sommarn
men kommer nu aldrig mer igen

Såg en mås cirkulera vid hamnen
som om han letade efter en vän
Samma morron de regna på stranden
där jag gick ensam igen

Såg din ande, han vandra vid vattnet
hans forspår försvann i en vind
När jag vaknade upp under himlen
kunde jag plötsligt inte känna värmen av din kind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0