Min vän

Jag har en vän. En helt underbar vän. Tiderna förändras och allt går upp och ner. Men hon har stått bredvid mig hela tiden, under alla förjävliga stunder och under alla underbara. Jag har delat både det bra och det dåliga med henne, hon har fått mig att komma tillbaka efter världens dalar och hon har fått mig på fötter efter totalt handlösa fall. Genom allt har hon funnits, jag har henne att tacka för mycket. Visst har vi bråkat och varit ovänner flera gånger, men jag kommer inte ens ihåg hälften av anledningarna vi hade! Jag önskar att hon får allt hon drömmer om, för hon förtjänar det. Hon är en helt otrolig tjej, stark, vacker, nyfiken, målinriktad och trygg. Hon får mig att må bra och hon ger mig en vänskap som jag hoppas att alla har. Hon är min bästa vän och hon betyder otroligt mycket för mig. Jag älskar dej Josefine



Kommentarer
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw jag älskar dig med! Du kommer få allt du önskar och hoppas på!!!!!!! jag älskar dig min underbara Nathalie! <333

2010-07-16 @ 01:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0