Ropes course activities i bilder

Dessa bilder är från lägret, alla är Sofia Dellves. Jag har snott massa bilder från Facebook som kommer komma upp här också. Men jag börjar med dom som är på aktiviteterna vi gjorde. Senare kommer även "mysbilder."

Jag ska försöka skriva lite förståliga bildtexter... ;)


Världens coolaste ledare och ska ut i skogen och gömma oss! De blev så himla bra!! Vi omringade som och kom inskrikande mot dom och alla blev blöta :D


Sammarbetsövning nr 3. Vippbrädan - vi klarade de! :D


En cool kille (Max) gör gör hinderbanan på typ 15 meters höjd. De va så jäkla läskigt, men samtidigt så otroligt roligt!!! :D


Skafte på samma höjd - cool kille asså!


På väg upp ... klätterväggen.


Sten hård tjej som klarat "pålen" - man skulle klätra upp och sedan ställa sig upp utan att ha något att hålla i....


...sedan hoppa och försöka fånga en gunga.


Ja! Här har vi gungan.. 15 meter upp skulle man själv dra i ett snöre så selen på ryggen släppte, de va så jäkla häftigt, och en av de bästa kickarna jag någonsin haft! Utmaningen va att göra det - med huvudet före ...

Kommentarer
Postat av: "Sk"

Det var riktigt skojigt :D Fast allt wobblade så galet mycket :O

2010-07-30 @ 16:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0