Konfirmationsläger nr 2

I eftermiddag åker jag på Konfaläger igen. Som ledare denna gången.. :)  De ska bli jätte roligt och jag tror vi kommer få skit skoj, men jag önskar att jag kunde dela på mig! För jag vill stanna hemma också..! Jag är på myshumör och känner till 50% bara för att vara kvar på hemma plan och umgås med underbara nya människor! Menmen, det finns en tid för allt och de finns (förhoppnigsvis) kvar när jag kommer hem igen ;)
Puss på er och hoppas att ni får en bra vecka!
Jag är hemma igen på Torsdag eftermiddag :)



Bilder från min konfirmation. De var den bästa sommaren i mitt liv - hittills.... ;)

Kommentarer
Postat av: Speck

Du e dålig på att va inne på msn! x)

2010-07-30 @ 01:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0