Tillfälligt avbrott

Jag kommer att lägga ner denna bloggen ett tag. Av personliga orsaker, så varken orkar eller vill jag hålla igång den. Snart hoppas jag att jag är tillbaka. Så länge, så kan ni följa min andra blogg, som bara innehåller tankar. Tråkigare att läsa, men de är de ända jag kan skriva för tillfället. http://endlessmind.blogg.se
Ta hand om varandra, och behandla varandra som om idag vore sista dagen!
Jag menar de verkligen! <3

My world was shattered I was torn apart
Like someone took a knife and drove it deep in my heart
You walked out that door I swore that I didn't care
But I lost everything darling then and there
Too strong to tell you I was sorry
Too proud to tell you I was wrong

If I could turn back time, ooh baby
If I could find a way, Then baby, maybe, maybe
You'd stay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0