Roma <3

De bästa jagvet är att resa, och de har jag gjort ganska mkt.. De två absolut bästa resorna jag någonsin har gjort, va båda under 2009. I februari va jag i Thailand för första gången, och i Augusti va jag i Rom. De är de klart bästa resorna jag gjort!! I Rom va de extremt varmt, men de va ändå perfekt på något sett... Jag mådde bra där och de kändes lixom som ett ställe där jag va hemma. Italien över huvudtaget känns väldigt välkomnade! Jag va även i Venedig i några dagar på genomresa under sommaren, och där va stämnngen lika dan. De sägs ju att Italienare är smöriga och snobbiga, men de tycker jag verkligen inte att de va! Bland de trevligaste människorna jag har träffat faktiskt! Jag älskar Italien helt enkelt och framför allt Rom! Jag hoppas att jag kommer tillbaka dit snart igen! :)




Kommentarer
Postat av: Julie

Fina bilder;)<3

2010-03-02 @ 20:54:07
URL: http://cassieventura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0