De fina konfirmanderna

Dagen har varit lite spec idag ... Konfirmanderna pratade om döden - favvo temat? Och jag pratade också.. Jag trodde aldrig att jag skulle berätta för så många om mina egna upplevelser, men jag tror det gick ganska bra faktiskt. Ni skulle vart med - tystnaden efteråt va helt sjuk. Dom lyssnade verkligen och det verkade lite som att de faktiskt fastnade hos dom. Lite personligt att berätta här vad jag sa till dom, men jag tror att de gjorde intryck. Jag hoppas bara inte att det gav fel intryck... Om nån av er läser detta :) så ska ni veta att det är verkligen inte lika farligt nu! Det är praktiskt taget över och jag tror inte att det är någon fara längre. Och tack för att ni lyssnade, de kändes faktiskt väldigt bra att så många kom fram efteråt och kramades och frågade massor :D Ni är underbara ALLIHOP och jag hoppas att ni vet det :)
Vi ses på grillfesten imorgon!! :D <3

+ http://endlessmind.blogg.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0