Kompis de går bra nu .. :)

Ett tag sedan jag skrev nu.. Förlåt för de, men de har helt enkelt inte funnits något att skriva om. Ikväll ska jag i allafall gå på bio! :D  Jag och Adam ska se Alice i underlandet i 3D :D  De ska bli jätte roligt!! <3 Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Kanske träffa Josefine på dagen? jaja, hoppas ni har haft ett bra lov, och att ni njuter av de underbara vädret?! :D


Själv sitter jag just nu och väntar på att klockan ska bli kvart över 8 då vi ska åka till bion... Jag och mamma köpte denna idag (bilden) en mjölk värmare/skummare Hehe namnet var "latte pronto" Jag testade den precis och de blev sååå gott! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0