Jag vet inte riktigt vad jag ska göra...

Solen skiner och jag har mycket att se fram emot. Men ändå mår jag verkligen inte bra! Jag gick hem från skolan igår för att jag bara inte orkade. Idag har varit lite bättre.. Men ändå inte speciellt bra. Jag kan komma på 500 saker som jag tycker är dåliga och som jag är orolig för eller "ledsen" för, men det är svårt att koppla bort de. Igår skrev jag att man måste få ta bort plåstre ibland och låta såren andas. Men det känns bara som att så fort jag för de, är jag bara helt öppen och får direkt ännu mer salt på såren. Vad ska man göra när det känns som man har försökt på Alla sett att vara glad, men det funkar ändå inte?! Jag vill vara glad och jag vill njuta av vädret och allt som vardagen ger. Men det går ju inte.. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, för att vara glad ...




Jag har lugg nu, och lite rödfärgat hår numera... Om du hade missat de.

Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Kikar in och önskar dej en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-16 @ 08:27:00
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0