Jag vet att du sover

Med lite ändrade ord. Låten du fick mig att älska
Låten som får mig att gråta
Låten du gav till mig ...


Jag vet att du sover Känner värmen från din hud Bara lukten gjorde mig svag Men jag kan inte väcka dig nu Jag skulle gett dig Allting du peka på Men bara när det är försent Vågar jag säga så Jag kan inte ens gå Utan din luft i mina lungor Jag kan inte ens stå När du inte ser på Och genomskinlig grå blir jag Utan dina andetag Min klocka har stannat Under dina ögonlock Fladdrar drömmarna förbi Numera är du fjäderlätt och vit Och utan ett ljud Mitt hjärta i din hand Har jag tappat bort mitt språk Det följde med dig till himlen






Jag kan inte ens gå Utan din luft i mina lungor Jag kan inte ens stå När du inte ser på Och färglös som en tår blir jag Utan dina andetag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0