Grillkväll Adam April 2010

Igår va en helt sjukt bra dag! Först shopping i Nordstan med Sofia, och på kvällen Grillkväll hos Adam! Hur go start på "sommaren" som helst!! Här är lite bilder .... :D


Liiiiiiika glad som vanligt!!! :D

Perra i köket ... :)

Adam - The grillmaster :D

Mumma :D

Äntligen blev jag kompis med Melli! Det har varit lite spänt mellan oss sen jag sprang och han bet mig i foten, men igår fick jag honom att göra "High ten, rulla runt, vackertass, sitt, High five, tigg." :D

Sexy bitch! ;)

<3

<3

hahaha såå söta! :D Det blev lite kallt frampå kvällen, så man får ju göra vad man kunde för att hålla värmen :D

Äkta manlig kärlek!! <3

Tack för kvällen! Sjukt underbara människor och helt makalöst bra dag HELA dagen!!!!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

INDEED :D:D <3

2010-04-25 @ 16:52:45
Postat av: The Grillmaster

HAHAHA nice bilder

2010-04-25 @ 18:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0