En vanlig dag under lingonveckan ....

Min dag började underbart.. Jag var på jätte bra humör och hade massor med energi - men nu..! Asså de började gå nerför på No lektionen. (Någon förvånad?) Sedan blev de bara värre..
* Jenny blev skit arg på mig utan någon anledning! (Tror hon har PSM...)
* Sedan skulle jag till trafikskolan för att göra dedär förbannade syntestet innan jag får körkortstillstånd, men dom hade inte tid! TRE gånger har jag varit där nu och dom kan inte göra de!!
* Min mobil har ADHD, den säger att sms minnet är fullt men jag har raderat hälften av alla meddelanden men den vill fortfarande inte ta emot nya sms!!!!

Varför är de så att ALLT som framkallar ilska händer under lingonveckan?! Det är faktiskt inte bara så att man blir lättare arg för småsaker, utan ALLT FÖRJÄVLIGT händer på en o samma gång!!!!
Jag har inte kommit på hur jag ska avsluta dagen ännu.. Men jag vet vad jag skulle behöva - någon spontan träff med någon nära vän <3


Och som grädden på moset hittade jag denna igår. Vem faan köper bubbelvatten utan bubblor?!?!?

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahaha sötnos! jenny var så allmänt dåligt humör idag, jag märkte det när vi började. och det verkade som att mobilen fixade sig iaf? (L) ät choklad och kolla på en glad film! puss älskar dig

2010-04-13 @ 20:07:52
Postat av: Julia

hahahah gillar att du stavad PSM XD <3<3<3

2010-04-13 @ 20:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0