En halv miljon, med betoning på halv!

Alla affärer är stängda, gymmet är dött, det går inget bra på tv. Och varenda jävel är bortresta!! Så vad gör man en fredag kväll? Jo, man hyr två filmer och tittar på alldeles själv, medans mamma&pappa har gäster där nere, när jag räknade med att få lite sällskap, men nej! Jag hatar när alla är bortresta och man är den enda som är hemma. De finns två av mina vänner som är hemma. Den ena har jag inte hört från på två dagar men fick reda på att hon va hos nån annan o hade kul ikväll.. Varför va inte jag där? Jo, ja hade ingen aning om de ...
Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Förlåt för att jag inte kom till er i fredags, fick as dåligt samvete :( måste ses snart <3

2010-04-07 @ 01:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0