Vad är det för fel på mig?

Jag gick hem från skolan idag. I ett tag nu har jag mått jävligt bra. Förutom en förkylning så har jag psykiskt mått utmärkt. Men det är just då, när jag inte har några problem att tänka på, som det blir farligt. Jag har det hur bra som helst, allt flyter på oh det händer inget oväntat som skakar om min värld. Det är då jag har tid att tänka, inte på saker som redan är dåliga, utan på saker som inte är dåliga... Jag föreställer mig min vardag som ett händelselöst helvete som är tråkigt och tomt. Men det i själva verket är bra och skönt. Det är under dessa perioderna jag mår dåligt bara för att jag inte har något att må dåligt över... Det är kanske därför som jag får min migrän. De va den som gjorde att jag gick hem idag. Men då har jag ju något att må dåligt för!! Jippi?! Vad är det för fel på mig? Varför kan jag inte bara tillåta mig själv att vara lycklig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0