Smile?

Hejhej.
Just nu veta jag inte om jag ska gråta eller låta bli... Vi skulle springa höstjoggen idag på gympan (sista lektionen) och den korta sträckan man kunde ta va 5km o den långa 7km. Jag försökte sattsa... Som jag alltid gör. Men hur tror ni att det går? Jo, när jag äntligen börjar tro att jga är frisk och inte behöver oroa mig mera, så kommer de tillbaka! Nu vet jag hur de känns, hur jag ska hantera de och när jag ska stoppa mig själv. Men de gör ju ingenting bättre! Idag kändes de som benen ville springa både fort och långt, men huvudet skrek Nej! Jag fick blodsmak i munnen och pulsen rasade uppåt. De är då jag ska ta de lugnt... Då gick de bättre men de känns fortfarande att jag har svalt massor av blod. Men de konstiga är att jag inte kan få upp pulsen igen. Jag har sprungit i trappan, sprungit fram o tillbaka i huset allt jag kan flera gånger, men jag kan inte få upp pulsen från normal. De är ovanligt... Jag ska tillbaka till min läkare i november, fan att de är tillbaka! Jag vill kunna visa vad jag kan eftersom jag älskar att träna, men jag har som sagt ett jävla handikap!!!!!!!!!!!!!

Jag, S och R ska hem till Adam ikväll tror jag, som kommer hem från sjukhuset idag<3 Saknar er(L)
Fan vilket pissigt slut på en underbar dag i skolan.





Detta var tider de... Fan va söt jag är när jag ler!! ;)<3

Kommentarer
Postat av: CB

le mer darling(L)

2009-09-10 @ 20:43:17
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0