This sex is on fire

Nu sitter jag här med en smitta som långsamt växer. Jävla Rasmus asså!! ;)  Nä men skämt och sido så håller jag på att tappa rösten och min hals håller på att sprängas. Men jag är riktigt glad av någon konstig anledning och jag känner mig as pigg!! Är de risk att smitta om han är i skolan imon eller är de lugnt tror ni? Jag håller även på att leta efter fuskpäls jacka som ni vet... Jag har hittat på MQ, Nelly, BikBok, Cubus, Sisters... men ingen som är perfekt? Har ni sett någon ni tror jag skulle gilla? Säg gärna till mig isåfall!! <3

Denna låten är synd att man inte han sprutknarka, för då hade jag gjort de... <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

<3 på låten! :*

2009-09-28 @ 18:13:01
URL: http://mlinilsen.blogg.se/
Postat av: emma<3

cassels, och cc har typ fusk päls västar, vissa e jätte söta

2009-09-28 @ 18:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0