´Text om igår kväll. Bilder kommer snart :)

Hejhej<3
Jag håller på att lägga över alla bilder och videor från igår på den andra datorn, så de kommer snart... :)  Just nu sitter jag i sängen och chillar på livet ;)  Igår hade vi as kul, kanske va lite "stelt" ett tag, men de e la inte konstigt?! Lillasyster va bra, faktiskt!! Inte min normala musik men jag ska defenitivt ladda ner lite låtar o ha i Ipoden när jag är arg! :D  Deras texter va jätte bra o jag gillar de! Men som sagt så är inte hårdrock min vanliga musiksmak. Men jag hade verkligen jätte roligt igår och tack för de till Rasmus och Jonas, och alla andra vi träffade... :P  (Bilder och video kommer strax!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0