Svar på tal

Hej :D
Min dag har varit toppen på snoppen<3 Alltså bra... :)  Inte mkt speciellt har hänt igentligen, förutom att de small på No lektionen. Här är bild på mig och Camilla från lektionen :P



Nu sitter jag o pratar med Rasmus, och har gjort typ i en timma. :)  Jag skriver lite på Svenska uppgifterna, de blir as bra :D<3  Nu ska jag snart äta och ikväll ska jag bara ta de jävligt chill! De blir nog en hel säsong av SexAndTheCity eller nått.. :)
Ha en bra kväll!
Pussar&Kramar  /Nathalie

PS: Dedär jag skrev om "8 månader med dig.." Tack alla som fick lite olika reaktioner.. Men det är ingen person, så du behöver inte vara orolig. ;)  De handlade om min blogg! :D:D<3  Idag är det alltså 8 månader tsm med den.. :)<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0