SHOPPING!! :D

Hallo :D
Nu är jag på AS BRA humör! Jag slutade halv 12 idag, så då åkte jag in till kungsmässan oh shoppade.. :) Underbart<3 Jag köpte massa smink, mascara, täckstifft, nagellack och brunpuder. Sedan blev de en VR tidning också. OCH :D:D Så köpte jag en klänning från H&M. Med typ svart linne upptill och en grå kjol nertill. Den va så fin!! (a)<3  Sedan har jag lagt undan lite saker på Gina också, till imon eftersom jag och mamma ska dit imon :)  Ett par "skinn" tight, och två klänningar. Bilderna... Sedan kollade jag efter höst/vinter skor också, jag hittade ett par som jag blev väldigt atraherad av! På bianco... Bild... Sedan kollade jag efter en såndär fuskpäls jacka också, för de vill jag ha ;D  Jag hittade på MQ, BikBok och Sisters. Får kolla mer på dom imon... :D


Den jag redan köpt!
 


Jag behöver lite hjälp... Vad tycker ni om skorna? Ska jag köpa dom? Klänningarna, vad tycker ni? Ska jag slå till? ;P Oh vad tycker ni om tightsen på första bilden? SÄG VAD NI TYCKER!! <3

Kommentarer
Postat av: lilleman

slå till, du var jätte fin i kläderna :D och skorna skulle passa dig :) mff

saknar dig<3

2009-09-11 @ 17:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0