Räcker det om jag älskar dig?

Två vägar och två möjligheter. Båda kommer att göra mig lycklig och båda kommer att ge mig något som är bra. Vad jag än väljer så kommer det att bli bra, de handlar om hur jag ska hantera de. De finns så mkt jag ska säga, men jag vet inte hur man ska sätta ihop orden på bästa sätt. Jag som alltid klarar att skriva samman en annan människas historia, är så jävla dålig på att knyta ihop min egen skit. De finns saker som jag gärna undviker att prata om, de första är döden och de andra är känslor. De är faktiskt sant, jag gillar inte att prata om känslor, andras känslor pratar jag mer än gärna om och försöker hjälpa till med, men mina känslor undviker jag så gott det går. Vad de beror på har jag ingen aning om... Jag tänker hellre, på engelska, kanske på engelska för att de får allt att kännas som om det inte handlar om mig själv... De är lättare när jag skriver ner mina tankar, för då kan man klicka på "synonymer" i Word, för då kan man krångla fram något som andra kan förstå. Men jag är ingen vandrande synonym bank och de går inte att förstå mig om du inte heter Sofia, Josefine eller My. Imorgon kommer solen att gå upp och imorgon kommer solen att gå ner. Jag kommer att vandra i mina snygga skor precis som vanligt, men en sten kommer att tränga sig djupare ner i hjärtat, dag för dag. Vilka skor jag än går sönder, och vilket väder det än är när vi vaknar, så kommer jag alltid att älska dig. Jag hoppas verkligen att du vet de<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0