Sommaren... Hejdå.

Jag har verkligen ingenting att göra!! Men en liten stund nu så har jag roat mig med att kolla igenom min almenacka.. Där finns de nämligen ett ordspråk till varje vecka. Ordspråket för nästa vecka är " Arbete är bra så länge man inte glömmer bort att leva." De andra som jag tycker är bäst i alemnackan är; "Ingenting är omöjligt, bara mer eller mindre besvärligt."  "Jorden är rund för att det inte ska finnas gränser."  och "Jag har varit med om många hemskheter i mitt liv - de flesta inträffade aldrig."

:) Haha tror ni jag har tråkigt? ;)
Pussar&Kramar

Jag borde fixa en höstheader, men jag vill inte lämna sommaren!!

Underbara stunder:



Konfirmationen med nya Vänner:







Vänner:







Resor:






Denna sommaren har varit en av de bästa hittills! Jag har hunnit med så enorm mycket! Jag har rest i Europa, besökt 4 nya länder och varit i Italien två gånger. Jag klarade att så på vattenskisorna med en gång detta året!! (Förra året var jag enormt besviken!) Jag har umgåtts med mina underbara tjejer, My, Josse och Sofia. Vi hade en ur mysig kväll på avslutningsdagen och sedan har jag träffat er lite då oh då. Jag har haft så otroligt mysigt med er! Jag har lärt känna riktigt många nya vänner genom konfirmationen! Underbara männsikor som har gjort en väldigt stor del av min sommnar! Jag har träffat en person som jag älskar. Han är numera en av min närmaste vänner och han betyder så otroligt mycket! Under sen sommaren har har konfirmerat mig, vilket har varit bland de bästa och roligaste jag har gjort! På försommaren träffade jag mina underbara vänner nästan varje dag, och jag reste i Europa! Jag har haft en sjukt i helvetes bra sommar! Tack till alla er som har varit en del av den! Jag kommer aldrig att glömma de..! <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHAHA BILDEN PÅ MIG OCH ADAM! Men jag håller med, det har varit en jättebra sommar. :D<3

2009-09-05 @ 18:41:07
URL: http://snoowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0