My day, and my evening<3

Hejhej<3
Just nu sitter jag i sängen med min nya dator!! Jag är fortfarande nykär i den! :D<3
Jag ska igentligen städa bland sommar och vinter kläderna, men alla behöver en rast ;)  Ikväll ska jag , Rasmus och Jonas in till Liseberg o kolla på lillasyster! De ska bli as roligt! :D<3  Hoppas Jonas kan glömma sitt första intryck av mig, o ge mig en ny chans.. ;)  Haha de kommer bli as bra! <3  För er som undrar så är "den omtalade Jonas" , Rasmus "kompis" dom känner varann genom Rasmus storasyster, som va/är? tsm med Jonas.. :)  Han e as trevlig i allafall. Hm, undra va han tror om mig bara... Hihi<3
Nu ska jag städa. Vi hörs sedan!
Pussar&Kramar  /Nathalie


Ikväll då! :D<3


(För er som vill, kolla Rasmus blogg, han har skrivit en jätte fin text, jag började gråta första gången jag läste de!! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0