Min insida...

Hej<3
Nu är jag hemma, efter en lång promenad med Josse. Det är skönt att ha någon som man alltid kan prata med. Som finns där när man än frågar och som alltid trivs i ens sällskap! Josefine är en av dom få som faktiskt får mig att känna mig så uppskattad<3 Jag kan inte förklara bättre än så.. Idag va första gången jag gick tillbaka dit.. Där allt förändrades. "De va konstig atmosvärd där inne, som om någon hade dött där!" Sa Josse... På ett sätt så stämmer de, där inne försvann min kärlek, idag ser jag de som positiv eftersom de gav mig enormt mkt bra egenskaper! Jag litar mer på mig själv och jag tar allt som de kommer. Jag oroar mig fortfarande, men jag kan kontrolera mig själv. Men idag när vi gick dit, kom allt tillbaka. Jag kom ihåg allt i minska detalj och jag minns precis vad jag kännde. Jag är inte kär längre, men en del saker tar tid att komma över. "Inget är omöjligt, bara mer eller mindre besvärligt." 

Nu ska jag kura ner mig i sängen, oh titta på filmen på 4:an, som ska vara jätte bra!!
Jag är faktiskt lycklig.. Jag är nöjd med mig själv, jag har vänner som jag kan säga att jag älskar, jag har inte stora världsproblem och jag mår bra! Visst... Jag saknar en del som jag skulle må bra av, men inget som gör att jag inte klarar att leva mitt eget liv så bra som jag är värd att göra. 
Pussar&Kramar  /Nathalie


Lycka är att: Känna trygghet, att känna sig tillräcklig och att kunna älska, lika mkt som man är älskad.
Gör vad du vill åt mina briser, men låt bli att vända dom mot mig!

Kommentarer
Postat av: CB

du är underbar(L)

2009-09-13 @ 21:01:27
URL: http://onsalasandra.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Filmen sög XD

2009-09-13 @ 22:17:20
URL: http://heino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0