Min eftermiddag/kväll

Hejhej<3
Jag sa att jag skulle berätta hur bion va! Den va as bra!! :D Jag såg tvåan till "Män som hatar kvinnor"... Denna tvåan heter "Flickan som lekte med elden". Jag tycker faktiskt att denna va bättre... :)  Jag ska inte avslöja för mkt mer än att den va SVIN BRA!! :D
Ikväll har jag varit hemma hos Rasmus. Vi gick en promenad o åt bullar o låg o tittade på stjärnorna. Hur mysigt som helst! (L) Jag har inga bilder från dagen, så här kommer några som MIN skönhet har tagit! Don´t you dare toutch him! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

han är en mördare och han borde sitta inne för alltid!

2009-09-20 @ 22:38:00
Postat av: Lilleman Johansson

vi måste gå och se på den filmen " Flickan som lekte med elden " (a)<3

2009-09-20 @ 22:44:49
URL: http://lillemanbothen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0