Joy of life - Frey Wille

Nu har jag precis duschat och ätit. :)  Snart ska jag hem till Fia, så ska hon locka mitt hår, så de är fint till imon när vi ska ta skolfoto :)  Sedan kväll blir de kyrkan. Jag längtar verkligen!! (L)

Jag kom på att jag inte har visat er de armbandet jag köpte. De som blev min konfirmations prisent från mamma och pappa. Jag köpte de hos "Frey Wille" i Rom :)


De som är längst upp på denna bilden är de... :)

Alla armbanden från "Frey Wille" är verkligen så himla fina!! :D  Men de jag valde heter "Joy of life" och kostade 4500kr.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Snygga nattha! :D <33

2009-09-02 @ 21:31:41
URL: http://hannalouisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0