Jag älskar dig

Hejhej :)
Nu är jag hemma, jag börjar igen 11.20. Eftersom jag ska jobba hemma, vid datorn på svenska lektionen får jag extra lång håltimma. :)  Denna datorn behövs verkligen NU! :P  De är den jag ska köpa... :)



Jag läste nyss din blogg. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag älskar dig mer än ja kan berätta, de vet du. Jag skulle vilja göra allt för att hjälpa dig, men nu vet jag inte längre vad jag kan göra. Jag är otroligt glad att du ändrade ditt beslut, de var nästan ett krav på att detta skulle funka... Jag göra allt för dig! Allt jag kan! Men jag vet inte vad jag kan göra för att få dig att sova (L)

Kommentarer
Postat av: Diin maja som saknar deej ? ;o

Ey! hahahah likadan data som jag fick i konfirmations present :D hahah <3



saknar dej min lilla efterblivna soocka ! (??) x)

hör aav dej!:*

2009-09-06 @ 10:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0