Jag älskar att du är min (8 månader)

Idag är det exakt åtta månader sedan du kom in i mitt liv! De underbara dagarna med dig har varit fantastiska och du har gjort mig till en helt ny människa. Du har fått mig att öppna ögonen och du har fått mig att inse mitt eget värde. Du har fått mig att göra mycket och du har alltid stått vid min sida! Tack för att du är den andra delen av mig! Jag älskar dig och jag hoppas att du föralltid kommer vara en stor del av mitt liv! Tack för att du är min!! <3

(Klura på den ni...
Jag avslöjar i ett senare inlägg :D)

 

Kommentarer
Postat av: Sofia

vadå vem va :O

2009-09-22 @ 16:16:44
Postat av: Anonym

säger detsamma::O:O:O:O://SANDRISCHHHHH

2009-09-22 @ 16:38:24
Postat av: Lilleman Johansson

Ja vet :D<33

2009-09-22 @ 17:42:30
URL: http://lillemanbothen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0