I show my sunny side up...

Min tillvaro ligger i koma, men jag lever vidare...
I show my sunny side up, here we go again



Where did all my color go?

Jag ljög för mig själv för att inte verka svag

Rasmus:
du vet att du är fridlyst
så vacker helt unik
sagolik
så är det du som gör mig lycklig
och av dig är jag älskad
du har en glädje och en kraft som ingen annan äger
när jag ser i dina ögon, allt bara överväger

Du...:
vad vi önskar alla är att jag ska sätta mig på tvären
försöker glömma bort dig men fan är ändå kär än
att tiden rinner och hinner förvsinna innan jag hunnit berätta
men i mitt hjärta finns du kvar
så glömma aldrig bort, när du söker efter svar
glömm aldrig bort, alla saker som vi har gjort
allt som har betytt nått
det som vi ska minnas för nu flyttar jag förgått

Kommentarer
Postat av: CB

The colour is hiding in your big heart(L)

2009-09-07 @ 21:09:42
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0