I hate myself for losing you

Vi pratade, vi diskuterade och vi skiljdes. Vi är inte längre tillsammans, de blev 1 vecka och 6 dagar. Dom dagarna har varit helt otroligt underbara och jag har känt mig som en ängel. Men av någon anledning började de kännas konstigt... Som du sa så kanske de är så att vi passa dunder bra som vänner, men inte alls bra som ett par, jag vet inte. Kanske är det så. Men då är de konstigt att dessa dagarna har varit underbara... Jag har kommit fram till att jag inte passar i förhållanden i allafall. Jag älskar att vara kär och de bästa som finns är att mysa med någon jag tycker om, men när det kommer till riktiga förhållanden så blir jag typ rädd. Mitt förhållande med dig gav mig väldigt mycket utrymme och de va inte alls "trångt" eller så, men på ett sätt så är jag ända mer kontrolerad när jag är tsm med någon än när jag inte är de... Jag vet inte om jag är en sån som trivs bättre med att vara ensam o gör lite som jag vill... Men sånna brukar väll kallas ensamvargar, och de vill jag verkligen inte vara!!! De kanske bara är övning som gäller..? Men jag känner verkligen inte igen mig själv när jag va med dig. Jag hade de underbart och jag mådde as bra, men jag kunde inte styra över mitt handlande och jag kunde inte riktigt kontrolera mig själv... De är jag inte van vid! Jag vet inte om övning hjälper... Tror ni de?
Men den korta tiden som jag fick med dig va verkligen de bästa som hänt och jag hade verkligen önskat att den skulle bli längre!! På ett sätt vill jag verkligen försöka igen för jag tror jag kommer gråta varje gång jag inte kommer kunna kyssa dig, de kommer vara de svåraste. För de har du gett mig, ett beroende av mina läppar!!!!! Jag ongrar ingenting men jag hatar mig själv för att jag inte försökte mera. Alla går igenom tuffa tider, och jag funderar nu på varför inte vi skulle kunna ta oss igenom detta... Jag hatar att jag tog upp detta för tidigt innan jag hann vänja mig vid tanken att förlora dig. Men nu har vi (tyvärr) tagit i hand och vi kommer (tyvärr) att förbli vänner. Jag kommer aldrig släppa dig! Men du ska veta att just nu, sitter jag också och gråter, för jag ville verkligen inte heller att detta skulle hända, jag vill fortfarande vara din.

40 minuter senare... "Vi ska försöka igen"
Min version: Jag klarar mig inte utan dig, jag är kär i dig och jag vill att du ska vara min! Jag struntar i vad jag är för person, jag vill ha dig så när mig de bara går och jag vill att du ska kalla mig din. De kommer bli flera underbara dagar med dig<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ville verkligen inte heller detta men de kanske (tyvärr) måste blir så :'(

Ps. Vill kyssa din läppar en sista gång :$

2009-09-29 @ 19:49:57
Postat av: CB

men älskling!(L)(L)

2009-09-29 @ 20:20:37
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0