Här ska de va en rubrik...

Hejhej<3
Idag skiner solen och jag ska plugga... Matte diagnosen imon innebär att jag måste göra 2-3 sidor idag. :(  Men i eftermiddag ska vi åka till Ikea, kolla lite på bord, till köket som vi ska göra om. Och vi ska äta middag där :D<3  Men hela min dag ska alltså spenderas inne, med matteboken, och så ska jag planera min gumpalektion imon med. Jag ska ju ha en lektion för Jennys 4:or. :D  Fan va kul de ska bli! ;)

Efter sista inlägget igår hade jag en underbar kväll! Jag pratade i telefon med Rasmus (och Jonas..) i en timma, sedan fixade jag naglarna och tittade på film (The wedding planer.)

Jag är fortfarande förbannat förkyld, men de får man stå ut med ibland... :P
Ha en bra dag!
Pussar&Kramar  /Nathalie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0