Grattis Olivia!!! <3

Hejhej<3
Just nu är jag hemma, har håltimma till 11.20. Jag ska nämligen jobba hemma på so lektionen. Eu arbetet ni vet... Dendär förbaskade datorn är försenad! Den kommer in den 20:de eller något o jag behöver den verkligen!! Hoppas den hinner komma till nästa stora arbete i allafall. Aja, har ni kul i skolan? Sofia, Josefine och My är alla sjuka idag, precis som igår, så jag får nöja mig med Olivia ;) (SOM FYLLER ÅR IDAG!!) ...men de gör att de är lite segt att vara i skolan faktiskt... Saknar er alla otroligt mycker faktiskt!! BLI FRISKA!! Och jag saknar Rasmus också... Så fort jag lämnade dig igår så började jag längta till nästa gång vi skulle ses. Ikväll i kyrkan? Hör av dig när du kan..! <3
Nu ska jag väll jobba lite... Peace of ;)
Pussar&Kramar /Nathalie


GRATTIS OLIVIA PÅ FÖDELSEDAGEN!!! <3  ÄLSKAR DIG!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0