En dag byggd av humor

Hejhej<3
Min dag i skolan idag har inte varit så lång... Jag slutade nämligen vid tolv, som varje fredag:D<3  Så nu är jag hemma, och ska äta, och sedan städa... Solen skiner och jag mår bara bra! De finns vissa personer i min grupp (i skolan) som är vandrande roliga skämt banker. En av dom är Jocke! Jag kommer inte ihåg hur den började, men; *De är tre män som hör ett skrik från en fabrik, så frågar dom en av de som jobbar där varför någon skrek, han svarar "han va vedhuggare, så honom högg vi av kuken, den förra va sågarbetare så honom sågade vi kuken av." Då börjar en av de tre männen le, osså frågar de andra honom varför han ler... han svarar: "Jag jobbar med att sälja mjukglass..!"  :D:D:D
Min andra hhumorbank är Olivia; *Katten åt ett radergummi oh den försvann!! *Katten åt en linjal och den blev mätt!! *Katten åt ett elskåp och blev proppmätt!! *Katten åt en hund oh DOG!! *Katten åt en stege och blev hög!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D:D:D Fattar ni varför jag är glad. Jag älskar sånnhär humor!! :D  Fast de roligaste va att de tog ca 5 sekunder för mig att fatta dendär med radergummit, oh när jag väl fattade, började jag skratta hysteriskt och kunde inte sluta! (a)<3
 

Dagens outfit: Svarta leggins, vitt linne (GinaTricot), mörkblå kofta (H&M)
Jag älskar koftan!! :D<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0