Du är påväg upp..!

Älska mig när jag är som värst, det är då jag behöver de som mest!
Jag har haft extremt ont i magen ikväll... Plus ont i huvet ;)  Men min kväll har räddats av Rasmus.. Ibland (alltid) är han bäst<3 Tack för att du alltid finns och gör allt bra!! (L)

Snart ska jag titta på Idol, sedan SATC ;)<3  Snart är det helg och på lördag-söndag är de dags för "Rasmus dagen" jag har ingen aning om vad hanska tvinga mig att göra, men de kommer bli roligt vill jag lova!! <3

Förövrigt idag har jag varit på väldigt bra humör! Beröm från engelska läraren Mikael ("Du är påväg upp") och roliga kommentarer från underbara människor räcker för att gör min dag solig när det regnar! <3
My: Får jag shaka mitt arsle framför dig?!


Bara för att jag hittade en mapp igår med massa knasbilder! ;)<3


Kommentarer
Postat av: CB

du är så underbar. det var nog det finaste citat jag någonsin hört, och så himla rätt! var beredd att jag snor det ibland;D(L)

2009-09-24 @ 22:03:20
URL: http://onsalasandra.blogg.se/
Postat av: CB

du är så underbar. det var nog det finaste citat jag någonsin hört, och så himla rätt! var beredd att jag snor det ibland;D(L)

2009-09-24 @ 22:04:07
URL: http://onsalasandra.blogg.se/
Postat av: CB

du är så underbar. det var nog det finaste citat jag någonsin hört, och så himla rätt! var beredd att jag snor det ibland;D(L)

2009-09-24 @ 22:04:09
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0