Jag älskar dig min dröm

Hej allihopp!
Sent igår kväll åkte jag hem till Rasmus pga vissa omständigheter... Men det blev mysigt och ett sällskap som Rasmus säger man aldrig nej till. Ända problemet var att jag skulle till skolan, så tidigt i morse åkte jag där ifrån och jag åkte till skolan och Rasmus åkte till skolan. Ni kanske fattar att jag i början av dagen var RIKTIGT trött! Men senare blev det mycket bättre... :)  Jag klarade av båda läxförhören och skoldagen... Väl hemma satte min energi igång! Jag städade hela huset, jag bakade muffins och sedan började jag fixa för imorgon. Nu har jag helt bestämmt vad jag ska ha på mig på "Rasmus dagen" som är imorgon. Jag är så nyfiken och så förväntans full!! <3  De ska bli as kul verkligen! :D  Inte för att han läser detta... Men jag vill ändå säga tack till Mikael! Min engelska lärare som faktiskt har både hjälpt och stöttat mig i skolan. De är mkt tack vare honom som jag har fått lusten och kraften till att försöka lyckas i skolan! TACK! <3

Idag har jag även hunnit kolla efter fuskpälsar och vinter skor på Nelly.com Jag har hittat SÅÅÅ mkt fina par!! (Kommer lite bilder sedan..) :)<3

Ikväll blir det en lugn kväll och jag ska försöka sova mkt!! Imorgon smäller det!! :D<3


Jag älskar dig min Dröm 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0