Dålig recension

Jag har snart tittat klart på denna filmen nu... Jag har redan sett efterföljaren till den, och jag tycker inte att någon av dom är bra. Jag vet inte varför men de två filmerna känns påtvingade och bara meningslösa. De tidigare filmerna om Johan falk, som den första "Nolltolerans" har ända sedan den kom varit en av mina favoritfilmer alla kategorier. Men dessa två efterföljarna känns helt otroligt dåliga helt enkelt. Inte bra alls!! Se de första filmerna "Nolltolerans", "Den tredje vågen" och "Livvakterna" istället, dom är Riktigt bra filmer! Lösa inte tid på dessa två senaste, "GSI" och "Vapenbroder" ...!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom filmerna är ju hur bra som helst! Alltid kul med lite göteborgs-miljö ;)

2009-10-01 @ 09:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0