Dagen efter<3

Hejhej<3
Ända sedan Rasmus kom hit igår så har hag haft riktigt mysigt, riktigt roligt och varit ganska förbannad... ;)  Efter ögonbindeln i taxin va vi framma hos Rasmus, han sa att de som han hade planerat hade blivit inställt dagen innan, men han kunde inte säga varför. Men de gjorde inget! Vi va ensama hemma hos honom hela dagen igår och hela natten och i stort sätt hela dagen idag också. Vi hade hur mysigt som hälst! Han lagade mat (<3) och vi käkade efterrätt o myste i soffan med filmer! Alla som inte har gjort det, testa vitt vin med sockerdricka!! Det är HUR gått som hälst!! :D<3  Tack för dagen och kvällen och morgonen! Jag har haft jätte kul och jätte mysigt! De roligaste va när vi försökte få igång fyrhjulingen och när vi skulle cykla ner till macken på en helt punkad cykel utan bromsar och när vi började slåss i soffan! De mysigaste va maten och när vi satt på altanen o pratade, rökte och drack min nya favvo dricka! ;)  De tråkigaste va när jag skulle åka hem...
Jag älskar dig och tack för allt!! (L)


Jag va lagom nervös innan vi skulle åka asså!! ;)

My man, lagar mat

Fint eller vad? Kolla hundarna... :)

Tecken på? Kärlek? Tack!

Fint!! :D<3



Såhär fint och mysigt hade vi de på kvällen! De såg lite ut som en kyrkogård... De spökade på övervåningen också!!!!

Kommentarer
Postat av: Lilleman Johansson

Tack för att du kom och tack för helgen gumman<3

2009-09-27 @ 17:04:20
URL: http://lillemanbothen.blogg.se/
Postat av: Sofia

ååhh vad mys :D<3

2009-09-27 @ 18:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0