Adam, the man! ;)<3

Hejhej<3
Nu har jag precis kommit hem, från Adam. Jag, fia, rasmus och jacob åkte dit. På vägen dit köpte jag och fia blommor och choklad! :D Så söta är vi!! <3 Men Adam blev glad för att vi kom o han körde runt där i sin rullstol.. :D Den va as kul o köra!! :D  Sedan fick vi as god tårta också!! Camilla, adams mamma e GRYM på o baka! Vi skrattade hur mycket som helst hela kväll oh hade sven kul!! 
 


De första man ser när man kommer in<3 :D

Haha så sööööta<3

Gipsad, men ändå lika glad!! :D<3

Tack för kvällen! Jag hade riktigt roliga!! (L)
Pussar&Kramar  /Nathalie

Kommentarer
Postat av: lilleman

han var så jävla söt i sin rullstol :D saknar dig<3

2009-09-11 @ 08:17:48
Postat av: Sofia

hahahaha jaaa :D

2009-09-11 @ 12:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0